Продавець Інтернет-магазин AWATCH розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
450 відгуків
+380 (66) 797-03-04
+380 (66) 797-03-04
AWATCH - стиль твого часу
Кошик

Поширені питання

  • Чому відхилили моє замовлення, якщо оплата на картку і всі дані для надсилання є?

    Якщо Ви вибрали "Оплата на карту", значить Ви готові оплатити замовлення зараз і заощадити на доставці до Вас. Якщо оплата не надходить протягом 3-х днів, замовлення відміняється по причині Не надійшла оплата. Це необхідно для того, щоб даний товар могли замовити інші покупці, які готові внести оплату за товар.
  • Чи потрібно вносити передоплату, якщо кількість 3 і більше одиниці товару?

    Так. Якщо в замовленні 3 і більше одиниць товару і відправка післяплатою, ми беремо мінімальну передоплату у розмірі 10% від суми замовлення, але не менше 100грн. Якщо відправка по отптовой ціною беремо повну або часткову передоплату у розмірі 30% від суми замовлення.

  • Чи можу я скористатися промо код на знижку при оптовому замовленні?

    На оптові замовлення додаткові знижки не поширюються.
  • Ви можете надіслати післяплатою різними посилками?

    Ми можемо відправити накладним платіж різними посилками за умови мінімальної оплати за кожну посилку в розмірі 70грн.
  • Які випадки не є гарантійними для наручних годинників?

    Гарантія не поширюється на:

    1. Вироби, що мають сліди порушення правил експлуатації: а) сліди ударів і механічних пошкоджень: вм'ятин, зазублини, стрілки, цифри і риски, які відскочили, дрібні подряпини, відсутність або деформація заводної голівки. б) сліди несанкціонованого розкриття чи спроби ремонту не уповноваженими на те сервісними центрами.
    2. Пошкодження (зовнішні або внутрішні), викликані будь-яким механічним впливом, ударними або вібраційними навантаженнями, застосуванням зовнішньої сили до частин виробу, розбите або випало скло, тріщини, сколи, подряпини, задирки поверхонь, деформації матеріалів і деталей, злам або вигинання осі переказний головки, відрив вушок корпусу для кріплення браслета і т. п.
    3. Повреждения изделия водой вследствие нарушения правил эксплуатации. Часы с надписью «Water resistance», WR30 не предназначены для плавания. Запрещается влиять на головку и кнопки часов, которые находится в воде (кроме специальных часов для погружения, которые имеют маркировку «Diver's»).
    4. Повреждение часов водой при отсутствии на них маркировки WR50, 100, 200 или 300 м.
    5. Повреждение механизма календаря в результате перевода стрелок потребителем в период между 23.00 и 04.00 часами (когда задействован механизм автоматического изменения даты и дня недели).
    6. Пошкодження, які є наслідком проникнення сторонніх предметів, речовин або комах всередину годин.
    7. Пошкодження в результаті попадання у виріб їдких хімічних речовин або розчинників.
    8. Ремінець і браслет вироби, покриття корпусу і браслета вироби, пошкодження застібки ремінця / браслета вироби.
    9. Пошкодження виробу, пов'язане з випаданням каменів і інших декоративних елементів.

    Протягом гарантійного терміну допускається і не є дефектом:

    1. Износ ремешка, браслета, корпуса часов, кнопок, переводных головок, а также покрытия часов (позолоты, металлизации и т.п.) в процессе эксплуатации.
    2. Несогласованность часовой и минутной стрелки менее половины минутного деления (при совмещении их в положении 12:00).
    3. Отклонение секундной стрелки от штрихов деления шкалы менее 0,5 секундного деления.
    4. Люфт часовой или минутной стрелки часов в пределах 0,5 секундного деления.
    5. Відхилення технічних характеристик виробу від зазначених в технічній документації граничних параметрів, причини яких можуть бути усунені шляхом регулювання і настройки в умовах сервісного центру без заміни деталей.
  • Скільки буде коштувати доставка замовлення?

    Вартість доставки залежить від обсягу, ваги та виду відправки. Статистика показує, що середня вартість відправки одних годин при накладений платіж складає 60грн., а при повній передоплаті 35грн. Більш точну інформацію щодо вартості доставки "Новою поштою" можна прорахувати тут.

  • Навіщо оплачувати 70грн. за очки?

    Це вартість транспортних витрат які ми понесемо в випадки відмови від товару (очок). Ми не можемо відправляти окуляри транспортною компанією щоб їх просто приміряти. Чому 70грн., все дуже просто: доставка в ваш регіон 35грн. це мінімальна сума Нової Пошти, якщо відбувається відмова це ще 35грн. за доставку назад. Разом 70грн. транспортні витрати. При купівлі товару (очок) з суми замовлення віднімається 70грн., а інша сума вказується в накладений платіж. Приклад: окуляри коштують 320грн. - накладений платіж складе 250грн.
  • Що таке почтомат?

    Почтомат - це поштовий термінал самообслуговування, за допомогою якого Ви можете самостійно отримувати посилки у будь-який час.

  • Як довго відбувається доставка?

    Для відправки замовлення "день-в-день" замовлення й оплата приймаються до 12:30, якщо оплата або замовлення надійшли після надсилання переноситься на наступний робочий день. Відправка товару здійснюється з міста Харків і терміни доставки будуть залежати від міста або населеного пункту куди буде здійснюватися доставка. Орієнтовна дата доставки "Нова пошта".

     

  • Повернення або обмін товару, хто оплачує доставку?

    При отриманні клієнт оглядає посилку. Якщо все добре, то клієнт ставить підпис на ЄП, якій заявляєте що претензій немає. Якщо ж щось не сподобалося, то ви відмовляєтеся від товару з описом причини відмови, в цьому випадку ви не несете жодних витрат, тобто ви НЕ СПЛАЧУЄТЕ за доставку і за товар. Якщо ж ви забрали товар додому і хочете його повернути, то після виконання правил повернення / обміну та узгодження повернення / обміну з менеджером нашого інтернет-магазину, ви оплачуєте транспортні витрати.
  • Чому отримані мною годинник не працюють?

    Всі годинники нові і для того щоб батарея на годиннику не розрядилася, перш ніж потрапити до покупця, вони можуть блокуватися пластикової (білої) заглушкою під заводною головкою. Для того щоб годинник пішов, всього лише необхідно отримати пластикову заглушку (якщо вона присутня), виставити час (дату) і притиснути заводну головку до корпусу годинника.

  • Як виставити дату на годиннику?

    Для встановлення часу, дати та календаря на кварцових годинниках Ви можете скористатися інструкцією перейшовши за цим посиланням.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner